Υλοποιήθηκαν δύο διακριτά αλλά συμπληρωματικά έργα εκσυγχρονισμού της IT υποδομής του νοσοκομείου. Το πρώτο αφορούσε την αναδιαμόρφωση του δικτύου με διαχωρισμό των switches σε υποδίκτυα ανά νοσοκομειακή μονάδα, βελτιώνοντας την απόδοση και τον έλεγχο της δικτυακής κίνησης. Το δεύτερο έργο περιλάμβανε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση νέας υποδομής Active Directory, υποστηρίζοντας ομογενοποιημένη, ασφαλή και κεντρικά διαχειριζόμενη λειτουργία των πληροφοριακών συστημάτων.