Voip

Voice over Internet Protocol ή VoIP Services

Αναβαθμίστε την επικοινωνία της επιχείρησής σας αξιοποιώντας τα οφέλη ενός υπερσύγχρονου IP τηλεφωνικού κέντρου. Εξοικονομήστε ποιοτικό χρόνο και χρήμα, συνδυάζοντας την ευελιξία, την ταχύτητα και την ευκολία που σας προσφέρει το Internet με τις εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις της επιχείρησής σας. Η multifunction, παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις IP τηλεφωνικών κέντρων για όλα τα μεγέθη των επιχειρήσεων.

Πλεονεκτήματα

  • Το PBX (Private Branch Exchange – ιδιωτικό κέντρο) δίνει την δυνατότητα να δημιουργηθεί ένα IP τηλεφωνικό κέντρο βασισμένο στις ανάγκες της κάθε εταιρείας. Δίνει την δυνατότητα να συνδυαστούν διαφορετικές θύρες όπως αναλογικές (FXS, FXO), ISDN (BRI ή PRI), cellular (GSM ή UMTS) καθώς και IP διασυνδέσεις (SIP). Έτσι το PBX μπορεί να καλύψει εύκολα τις αρχικές ανάγκες διασύνδεσης αλλά και τις μελλοντικές ανάγκες, αγοράζοντας το απαραίτητο module.
  • Συγκεντρώνει όλες τις απαραίτητες λειτουργίες όπως φωνητική κλήση, Voicemail, αυτοματοποιημένο τηλεφωνικό μενού (IVR), αρχείο που περιέχει όλες τις πληροφορίες σχετικά με την πρόσφατη χρήση του συστήματος (CDR) και την ασφάλεια του τηλεφωνικού σας κέντρου και προσφέρει λειτουργίες απαραίτητες για το δίκτυο, χωρίς κρυφές χρεώσεις ή ετήσιο κόστος.
  • Συμβατό με ΙP τηλεφωνικές συσκευές από όλους τους κατασκευαστές.
  • Συνδέεται με ευκολία στο σύστημα back up του ρεύματος (UPS) που μπορεί ήδη να υπάρχει στο γραφείο σας. Επίσης, μειώνει το κόστος του ηλεκτρικού ρεύματος καθώς είναι χαμηλής ενεργειακής κατανάλωσης και δεν απαιτεί επιπλέον μπαταρίες για τη χρήση του.
  • Εξοικονομεί χώρο μειώνοντας τον αριθμό των απαραίτητων καλωδίων στο γραφείο σας, χρησιμοποιώντας την ήδη υπάρχουσα υποδομή του δικτύου σας. Χρησιμοποιείται ένα καλώδιο LAN το οποίο συνδέει την συσκευή IP Phone με τον ηλεκτρονικό σας υπολογιστή.
  • Εύκολη και άμεση μεταφορά του τηλεφωνικού κέντρου σε περίπτωση μετακόμισης.
  • Εύκολη μεταφορά συσκευών και χρήση του ίδιου εσωτερικού αριθμού σε περίπτωση αλλαγής γραφείου.
  • Χρήση του εσωτερικού αριθμού και έξω από το γραφείο.
  • Δωρεάν επικοινωνία μεταξύ πολλαπλών γραφείων αλλά και των υποκαταστημάτων της εταιρείας, ανεξαρτήτου γεωγραφικής τοποθεσίας.
  • Τηλεφωνικές κλήσεις με υψηλή ποιότητα ήχου σε σχέση με τα συμβατικά τηλεφωνικά κέντρα.

Βασικά Χαρακτηριστικά

  • Βασικές τηλεφωνικές λειτουργίες (προώθηση, αναμονή, συνδιάσκεψη κτλ)
  • Επιλογή φραγής εξερχομένων κλήσεων σε συγκεκριμένα νούμερα
  • Αναμονή κλήσης – call waiting
  • Δυνατότητα ηχογράφησης μηνύματος και μενού ( IVR, π.χ. «Για πωλήσεις πατήστε 1» )
  • Μουσική αναμονής
  • Δυνατότητα αναμονής δεύτερης κλήσης ενώ ο χρήστης βρίσκεται ήδη σε ενεργή κλήση.
  • Voicemail
  • Δυνατότητα εκτροπής κλήσης
  • Δυνατότητα αναζήτησης τηλεφωνημάτων (CDR)
  • Δυνατότητα διανομής των κλήσεων σε πολλαπλές γραμμές
  • Απομακρυσμένη διαχείριση του τηλεφωνικού σας κέντρου. Οποιαδήποτε αλλαγή μπορεί να πραγματοποιηθεί άμεσα και απομακρυσμένα, σε αντίθεση με τα συμβατικά κέντρα που απαιτούν την μίσθωση τεχνικού για οποιαδήποτε αλλαγή.

Προηγμένα Χαρακτηριστικά

  • Εγκατάσταση Firewall για τη προστασία του τηλεφωνικού κέντρου
  • Αναλυτικό αρχείο κλήσεων
  • Δυνατότητα παρακολούθησης κλήσεων
  • Δυνατότητα καταγραφής κλήσεων
  • Εκτροπή κλήσης από τη σταθερή γραμμή στο κινητό του χρήστη, μετά από προκαθορισμένο αριθμό χτύπων, χωρίς χρέωση, με την χρήση εικονικής γραμμής (SIP) με την προϋπόθεση σύνδεσης στο internet
  • Χρήση πολλαπλών ξεχωριστών εικονικών γραμμών (SIP),σύμφωνα με τις ανάγκες της εταιρείας, αποκλειστικά για διεθνείς κλήσεις
Skip to content